خبرهای داغ:
مسوول سازمان بسیج سازندگی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

افتتاح کارگاه خیاطی با ظرفیت اشتغال ۳۰ نفر در روستای نظام آباد/تحقق اشتغال آفرینی برای ۶۵۰ نفر از سوی بسیج سازندگی استان قزوین 

افتتاح کارگاه خیاطی با ظرفیت اشتغال ۳۰ نفر در روستای نظام آباد/تحقق اشتغال آفرینی برای ۶۵۰ نفر از سوی بسیج سازندگی استان قزوین 
صبح امروز با حضور فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین و مسوولان سپاه استان، یک واحد کارگاه خیاطی با ظرفیت اشتغال ۳۰ نفر در روستای نظام آباد شهرستان قزوین بخش کوهین به بهره برداری رسید. 
کد خبر: ۹۶۳۶۷۶۰
|
۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۶

 

قزوین_به گزارش بسیج، صبح امروز یک کارگاه خیاطی با ظرفیت اشتغال ۳۰ نفر در روستای نظام آباد شهرستان قزوین بخش کوهین به بهره برداری رسید. 

 

در این مراسم که سردار رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، حجت الاسلام یوسفی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، دکتر محمدبیگی نماینده مردم قروین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی، سرهنگ همتی معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان، سرهنگ مجید عبداللهی در سپاه ناحیه شهرستان قزوین و جمعی از مسوولان شهرستانی حضور داشتند به برخی مطالبات این کارگارگاه رسیدگی شد. 

 

سردار رستم‌علی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در این مراسم، ضمن بازدید از روند فعالیت کارگاه خیاطی، از نزدیک در جریان مشکلات این کارگاه قرار گرفت که بخش زیادی از این مشکلات مربوط به دریافت تسهیلات جهت توسعه کار بود.

 

سردار رفیعی آتانی بیان کرد: پیشنهاد می شود جهت بررسی مشکلاتی از این دست در مسیر کارآفرینی و اشتغال، جلسه ویژه ای در سپاه ایجاد شود تا اقدامات قطعی و عملی مورد بررسی قرار گیرد.

 

سردار آتانی گفت: اگر مجموعه بانک ها تعهدات قانونی خود را به خوبی انجام دهند قطعا بخش زیادی از مناطق روستایی با این درآمدها، پررونق می شود.  

 

سرهنگ مهدی صادقپور مسوول سازمان بسیج سازندگی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین نیز در این آیین بیان کرد: از تعداد ۴۳۲ کارگاهی که جهت دریافت تسهیلات به بانک ها معرفی شده اند، حدود ۴۵ کارگاه موفق به دریافت تسهیلات شده اند.

 

وی گفت: تعهد اشتغال ۱۶۰۰ نفر از سوی بسیج سازندگی استان قزوین داده شده که از این میزان ایجاد اشتغال ۶۵۰ نفر محقق شده است.

 

صادقپور گفت: بانک ها باید کمک کنند 

تا بتوانیم با پرداخت تسهیلات اشتغال آفرینی کنیم و این میزان تعهد محقق شود.

 

در ادامه این مراسم از خدمات ویزیت رایگان تخصصی پزشکی به مناسبت سالگرد بمباران بیمارستان المعمدانی غزه در روستای نظام آباد بازدید شد.

 

این خدمات شامل خدمات تخصصی زنان، اطفال، دندانپزشکی، پزشک عمومی و ارائه داروی رایگان با همکاری سازمان بسیج پزشکی و سازمان بسیج سازندگی استان قزوین است.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار